Kounect
|
20.12.2013 22:41 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
|

|
Turbo hodnoty měřeny v zatíení - za jízdy.
To mě vedlo k tezi, zda není regulační ( obtokový ) ventil poruen a neupoutí, nicméně teď bych rád vyřeil nejdřív to čidlo teploty v katu, protoe podle map by to teoreticky nějaký vliv na pozdějí náběh mít mohlo. Po vyčitění této závady bych el po turbu / přísluých větvích podtlaku či přetlaku, zmíněného EGRu apod..
Jednotka jak říkám, je origo neupravená. Změnily se pouze dva identifikátory, které ignorují regeneraci. To jsem viděl na vlastní oči ( porovnání origo obsahu oproti obsahu mé ŘJ ).
edit : Myslím, e to jinak nikde nefučí, protoe by se to projevilo i ve vyích otáčkách, ale jak říkám, to auto nad 2100ot. funguje tak, jak má ( kdyby fučel IC, určitě by se to projevilo ). |
| |
| |