del42sa
|
18.12.2013 19:44 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
|

|
souhlasím, po vech těch letech investování do image značky Citroen najednou ve zaříznou a budou prakticky ze dne na den prodávat "finančně dostupné" modely
Bohuel ani s řadou DS to není nikterak slavné. Vechny zatím představené modely DS jsou konstrukčně horí ne C5 a ani hodně chromovaných litiček na autě a led světla nezakryjí to co je pod kapotou a na podvozku.
Klient, který si například v Evropě koupil C5 s motorem V6 a nejvyí výbavou se bude muset nejspíe poohlédnout jinde, protoe u Citroenu si podobné auto nekoupí a těko bude chtít sednout do něčeho horího ne měl ve svém předchozím voze.
Celé toto rozhodnutí PSA managementu udělat z Citroenu levné auta je úplně postavené na hlavu. Tím jakoby vechny předchozí investice vzali a vyhodili je oknem ven..
Bohuel toto "chytré" rozhodnutí bude mít negativní dopad také na image řady DS, která z modelů Citroenu vychází.
Pokud PSA chtějí pozvedávat image Peugeotu, tak a to nedělají na úkor Citroenu. Vůbec není potřeba aby byl Citroen postaven níe ne Peugeot. Obě značky mají beztak naprosto odlinou skupinu klientů, take a nechají Citroen tam kde je, řada DS a je za ty prachy něco opravdu extra a ne chromem nazdobená C4 a Peugeoty můou mezitím pilovat aby byly jetě lepí ne doposud.
Ne začali vymýlet tu alianci s GM, tak měl C5 mít nástupce v roce 2016 a mít hydropneumatický podvozek. Teď kdy bude Picasso vrchol nabídky, tak se opravdu obávám, e hydraulika také skončí...
Moc dobrá strategie pánové z PSA 
PS: Rennes má kapacitu 100.000 aut ročně. Ze současné kapacity je to 50/50 Peugeot 508/C5. Kapacitu továrny lze navýit a na 120.000 ks/rok. Pokud 70.000 budou nové Peugeoty 5008 (z toho půlka toho čísla budou budoucí Oply Zafira) tak zbývá nějakých 50.000 vozů kapacity a tam bude asi Peugeot 508....
a co Citroen C5 ? |
| |
| |