Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Servisní a prodejní akce Citroen
Darja
13.12.2013 23:05 - Re: Servisní a prodejní akce Citroen
99
No, vím, že se tu na mě sesypete jako sršáni, ale ceny v autorizáku budou prostě vyšší. Má to pár důvodů.

Už jen cena licencí, předplatné diagnostiky (většina neutorizáků ji má kradenou), předplatné software (které se nedá získat jinak než jako autorizák), tuny hloupých přípravků, které mít musíte, i když je potřebujete (například pec na kartuše lepidla na skla, kde se lepidlo předehřeje a je pak kratší doba schnutí asi o půlku.... což je pro nás zbytečnost, stejně necháváme auta stát přes noc, pro jistotou).
Pak musíte živit importéry, což se odvíjí na ceně originálních dílů.
Platíte všechna možná školení na nové produkty, nové technologie a nové modely.
Do toho vám předepíšou, že musíte mít takovou a makovou bodovačku, plničku klimatizace. Musíte dodržovat Corporate Identity, což není zadarmo a hromadu ostatních nesmyslů.

A když jim řeknete, že třeba ta pec, která stojí 7000 Kč bez DPH je nesmysl, tak vám řeknou, že to tak prostě musí být, ale že ji nemusíme využívat... A to jsem vyjmenovala zlomek toho, co "musí" být, aby člověk byl autorizovaný.

Každý rok se to zpřísňuje, letos nás donutili předělat podlahu! na příjmu, aby odpovídala nějaké schválené normě. Nakoupili se dlaždičky, položily se a všechny byly v jednom rohu prohnuté. Samozřejmě je musíte nakoupit od předem schválené firmy. Když jsme to reklamovali, bylo nám řečeno, že je to v pořádku. Takže máme sice schválenou dlažbu, sakra drahou, ale křivou.
Jedna nejmenovaná značka si dokonce diktuje jaké kytky (konkrétní druh) smí být v prostoru pro zákazníky.

A člověk, co má svojí garáž, svojí diagnostiku stahlou z netu na svým NTB, se může na tohle z vysoka vykáknout a účtovat si o 2/3 míň.
Sice zákon káže, že všechny servisní informace musí být k dispozici i pro neautorizované servisy. Jsou, jenže za jejich stažení zaplatí servis to samé, co za to platíme my. Takže najednou zjistí, že to neleze do desetitisíců, ale i do statisíců a prděj na to.

A protože tohle je samozřejmě jak trn v prdce pro importy, vymýšlejí akce, proč musí zákazníci jezdit do autorizáků, jinak nebude tohle a nebude tohle.
A pokud má zákazník auto v záruce, jede do neautorizáku a ten nepoužije předpsané (a placené) informace, servisní postupy a díly kvality OEM, zákazníkovi reklamace nemusí být uznána... a začíná děsný kolečko handrkování se, jeden případ chevroletu se rozmázl i na novinkách.cz. Škoda jen, že tam nenapsali celou pravdu.

A k tomu opravování a měnění... Teď konečně máme zlatýho elektrikáře. Kluk šikovnej, chytrej, pracovitej. Přijelo nám fungl nový auto a jak sjelo z kamionu, nechtělo nastartovat. No výrobní průser. Technická podpora radila měnit ŘJ karoserie... klučina se na to vyprdnul a našel, že při výrobě provrtali nízkorychlostní svazek šroubem.
Ono je těžký totiž se v něčem vrtat, když vám ti "nejpovolanější" mnohdá nedokážou poradit.

No, chápu, že to asi málokdo dočte až sem, ale nehaňte autorizáky za ceny na hodinu. Někdo totiž tu "vizáž" a "pravidla" značek platit musí a z hlav autorizáků to není, věřte mi.
Proto zítra jedu k jardovi, protože v jeho garáži si dáme cígo a kafe a pokecáme a nemusím se promenádovat po křivé dlažbě za nechutný peníze

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator