Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
Honzaho
03.12.2013 18:20 - Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
Za?iato?n?k
Zdravím všechny klubáky. Jako majitel X7 s THP motorem 115kW asi mám přímo povinnost se k tomu vyjádřit. Nejsem odborník na motory (vím toliko, že mně tam neběhají veverky), přesto bych se odvážil označit výchozí článek za blábol. 2x potkaný motor by byl opravdu nejspíš na šrot. Když jsem si své auto kupoval (z bazaru), tak motor mně uchvátil ještě o trochu víc než samotná X7 a to je co říct. Nadšení způsobila spíš kultivovanost chodu počínaje 1200 otáčkami, než samotný výkon při 6500 ot, který jsem ostatně myslím dosud ani nepotřeboval. Porovnávat jsem mohl s benzinovým dvoulitrem 100kW v C5 I, kterou vlastnil předtím. Takže jestli to majiteli někde cuká a musí kupovat 100 oktanový benzin, je něco špatně. Motor moje jízdní nároky splňuje levou zadní a s milimetrovými pohyby plynového pedálu.
Na druhé straně nechci popírat, že u tohoto motoru snad dochází k rozhození časování ventilů. (i když osobní zkušenost naštěstí nemám), následkem je pak ale nouzový režim, což je asi o něco levnější, než potkaný motor. To, že jsem si přidělal starosti, když jsem se rozhodl takovýto "strašný" motor ještě předělat na LPG (o tom více je ve vláknu LPG) je úplně jiná kapitola a za potíže rozhodně nemohl motor, ale špatný montážní návod. Další problémy nejpíš způsobovala "nakopnutá" lambda sonda spolu s nastavením LPG (zatím jsem ale po nápravě ujel jen asi 600km, takže s jistotou to budu moci říci až ujedu podstatně více). Když to shrnu, bránil bych se zatracování tohoto motoru, ostatně na svém "zkušebním okruhu" jej měli tief i jruze, které tímto srdečně zdravím a snad se jim z něj nedělalo šoufl.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator