Honzaho
|
03.12.2013 18:20 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
|

|
Zdravím vechny klubáky. Jako majitel X7 s THP motorem 115kW asi mám přímo povinnost se k tomu vyjádřit. Nejsem odborník na motory (vím toliko, e mně tam neběhají veverky), přesto bych se odváil označit výchozí článek za blábol. 2x potkaný motor by byl opravdu nejspí na rot. Kdy jsem si své auto kupoval (z bazaru), tak motor mně uchvátil jetě o trochu víc ne samotná X7 a to je co říct. Nadení způsobila spí kultivovanost chodu počínaje 1200 otáčkami, ne samotný výkon při 6500 ot, který jsem ostatně myslím dosud ani nepotřeboval. Porovnávat jsem mohl s benzinovým dvoulitrem 100kW v C5 I, kterou vlastnil předtím. Take jestli to majiteli někde cuká a musí kupovat 100 oktanový benzin, je něco patně. Motor moje jízdní nároky splňuje levou zadní a s milimetrovými pohyby plynového pedálu.
Na druhé straně nechci popírat, e u tohoto motoru snad dochází k rozhození časování ventilů. (i kdy osobní zkuenost natěstí nemám), následkem je pak ale nouzový reim, co je asi o něco levnějí, ne potkaný motor. To, e jsem si přidělal starosti, kdy jsem se rozhodl takovýto "straný" motor jetě předělat na LPG (o tom více je ve vláknu LPG) je úplně jiná kapitola a za potíe rozhodně nemohl motor, ale patný montání návod. Dalí problémy nejpí způsobovala "nakopnutá" lambda sonda spolu s nastavením LPG (zatím jsem ale po nápravě ujel jen asi 600km, take s jistotou to budu moci říci a ujedu podstatně více). Kdy to shrnu, bránil bych se zatracování tohoto motoru, ostatně na svém "zkuebním okruhu" jej měli tief i jruze, které tímto srdečně zdravím a snad se jim z něj nedělalo oufl. |
| |
| |