vilous
|
29.11.2013 14:58 -
Re: Petice za zachování hydropneumatického odpruení
|
|

|
Shrnu pro neznalé jazyka - je to tlachání jako nae, kde větina lidí věří, e hydro není mrtvé, ale obecná populace vůbec nic o hydro neví a lidi si kupují auta podle vzhledu.
Ale nejzajímavějí je, e někdo tam má přístup k interním, ale ne tajným datům. Na straně 30 je porovnání, jak různá auta tlumí vibrace od podvozku. To je fakt picová informace, protoe je objektivní měřená technikou, ne subjektivní pocit z jízdy. BACHA kdo si tu tabulku bude číst!! Anglický strojový překlad zcela obrací smysl, natěstí mám vedle sebe v práci Francouzku. Anglický překlad je, e čím vyí hodnota v tabulce, tím lepí filtrování vibrací, ale francouzský originál je, čím NIÍ hodnota, tím lepí filtrace.
Take fakta:
80% vibrací od silnice filtruje pérování, 20% pneumatiky a sedadlo.
Hodnota vibrací:
C5 hydro přední náprava 91, zadní 116
C5 metal 161 a 248
Renault Velsatis 122 a 187
Peuegot 508 160 a 279
Take konečně to máme na papíře, e nad ty nae miláčky není!
Jetě dodatečně doplňuji - byly měřeny vibrace 0-2,5 Hz a 2,5 - 5 Hz a napsané hodnoty jsou součtem obou měření.
No a tady asi vidíme, proč s tím autem člověk projede půl Evropy a po vystoupení má dojem, e jel za roh pro chleba. |
| |
| |