Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Petice za zachování hydropneumatického odpružení
vilous
29.11.2013 14:58 - Re: Petice za zachování hydropneumatického odpružení
99
Shrnu pro neznalé jazyka - je to tlachání jako naše, kde většina lidí věří, že hydro není mrtvé, ale obecná populace vůbec nic o hydro neví a lidi si kupují auta podle vzhledu.

Ale nejzajímavější je, že někdo tam má přístup k interním, ale ne tajným datům. Na straně 30 je porovnání, jak různá auta tlumí vibrace od podvozku. To je fakt špicová informace, protože je objektivní měřená technikou, ne subjektivní pocit z jízdy. BACHA kdo si tu tabulku bude číst!! Anglický strojový překlad zcela obrací smysl, naštěstí mám vedle sebe v práci Francouzku. Anglický překlad je, že čím vyšší hodnota v tabulce, tím lepší filtrování vibrací, ale francouzský originál je, čím NIŽŠÍ hodnota, tím lepší filtrace.

Takže fakta:
80% vibrací od silnice filtruje pérování, 20% pneumatiky a sedadlo.
Hodnota vibrací:
C5 hydro přední náprava 91, zadní 116
C5 metal 161 a 248
Renault Velsatis 122 a 187
Peuegot 508 160 a 279

Takže konečně to máme na papíře, že nad ty naše miláčky není!
Ještě dodatečně doplňuji - byly měřeny vibrace 0-2,5 Hz a 2,5 - 5 Hz a napsané hodnoty jsou součtem obou měření.
No a tady asi vidíme, proč s tím autem člověk projede půl Evropy a po vystoupení má dojem, že jel za roh pro chleba.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator