No vy ladiči to zavání tím e skončíte v Citroenu na dálkovém kódování (v lepím případě) páč to po vás nikdo jiný nedá dohromady.Ono né vdy to končí tím ze zapne něco co nemá(nebo spí co auto nemá) e to jen nefunguje(popř. jen napíe chybu) - tím e jen na zkouku něco zapne tak povolí příkaz pustit buď proud(nebo ukostření) a tím něco odpálí a i kdy to vrátí to u nefunguje.ádný vývojář a konstruktér nepředpokádal e někdo toto udělá tak nedělal proti tomu ochranu a ti co v tom mají něco dělat by to měli vědět(proto dnes v podstatě ani zn.servisy nemají do spousty nastavení přístup a musí to řeit dálkovím kodováním. (hodně jednoduchý a starý případ jsou parksenzory C5II - dá jiný neukazuje předek - servis neumí,konfigurace tě skoro nikam nepustí - dákové kódování - několik minut a OK) - proto výrobci blokují přístup - u některých značek u to funguje tak e ve jde jen online(třeba Audi)