Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Battery charge up,airbag fault
igok
31.10.2013 21:03 - Re: battery supply charge
VIP
milanko napsal(a):
Ahoj vsichni nova hlaska battery supply charge co to muze bejt ?


typoval by som to na ciastocne alebo plne nefunkcny alternator.
Na hrube vyskusanie potrebujes voltmeter (hocijaky multimeter) Najskor vyskusaj napatie baterie (motor v klude). Ak je vybita, tak najnizsie napatie je cca 11,5 V ak je to menej tak uz moze byt poskodeny clanok a bateria je zla. Za normalnych okolnosti by si mal namerat 12 az 12,5 V, ak je cerstvo nabita tak moze mat aj 13 V. Dalsie meranie po nastartovani motora, napatie by malo byt cca 14 V. Bezny rozsah pracovneho napatia alternatora je medzi 13,5 V az 15 V. V hranicnyh situaciach moze byt 13 a 15,5 V ale to je ojedinele. Pokial nameras menej ako 13V respektive to iste napatie ako pred startom, alternator je mrtvy. Ak nameras viac ako 15,5 V, tak mas nefunkcny regulator a mohla by stacit len jeho vymena.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator