SQT - zlatá slova. Jezdím u přes 35 let (bez nehody!) a mám tedy zaité podvědomé reakce. Jakmile vidím, e já to dobrzdím a naopak mohu brzdu trochu povolit, tak čumím do zrcátka, jak bojuje ten za mnou, větinou se toti dá na poslední chvíli uhnout (lépe k pangejtu) a on by to napral do toho přede mnou nebo by dostal 5m navíc to nějak ustát. Ale chci mu dát včas info a to tlačítko není zrovna intuitivně. Ve vech mých minulých autech bylo na zhruba stejném místě a ten grif se blbě přezvyká.
Kontrolním tlačítkem se dá podobně jako u předchozích verzí vypsat jen chyba, která momentálně způsobuje rozsvícení kontrolky Service. To natěstí prdlé árovky nedělají. Take mně to hodí pohled na vechny pneu, dojezd do výměny oleje a nápis No Fault.
robo - viděl jsem ruské klipy na youtube, e klakson jde spustit razantním úderem pěsti kdekoli na pevnou část volantu, ale osobně to zkouet nemíním.
U od C5I mají automatické rozsvěcení varovek při silném brzdění(volitelná fukce - musí být aktivní) take pokud prudce brzdím automaticky se aktivují varovky tím upozorním auto za sebou - pokud stojím nebo volně dojel - dojídím mohu tu ruku natáhnout i na blbě umístěné tlačítko které se jim fakt moc nepovedlo,ale zase na něj dosáhne v pohodě i spolujezdkyně která můe pomoci zaneprázněnému řidiči (pokud tedy zrovna neleí v klíně - to je potom opravdu blbej přístup pro oba