Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: problém s 4hp20
Hanz 397
25.10.2013 20:35 - Re: problém s 4hp20
U??vate?
Stirius napsal(a):
Pokud bod 1, co s tím udělat? Ten odlučovač jsem viděl, jak jsem to měl otevřené a dle mě tam šlo oleje docela dost. Ve váze u klapky jsem měl prakticky malou kaluž olejovou. A ta tam zůstává asi pokaždé, jak dojedu.

Pokud bod 2, jde o ty kroužky nahoře, jak oddělám dekl a je tam to těsnění? Co jsem taky měnil? Co s tím?

Já si osobně myslím, že je to právě v té váze vzduchu. Počítám, že musí být vždycky trošku přiotevřená? Když jsem ji měl jak sračku, tak to jelo. A asi se zasírala tím olejem z bodu 1. Jakmile jsem to očistil u Jumepa, tak to jelo krásně čistě, ale jen chvíli. A pak naskakují ty chyby převodovky atd.

Což se mi pak stalo opět, po výměně těsnění, pěkně jsem váhu očistil, kaluž oleje utřel. Ale dlouho to asi nevydrželo.

Diag tehdy před půl rokem, ani později chyby neukazovala. Mám tam špatný kata, ale to neřeším. Lambdy by měly být ok. Respektive jak jsme to ještě testovali u Jumepa, tak jedna se na diag rozjela později, ale rozjela.

Vidím to na ten bod 1, možná 2. Můžeš prosím napsat přesněji, co s tím?

Btw. plyn mi najede později, až mám teplý motor, takže je možné, že plyn jede v pohodě, protože už je motor zahřátý a ty problémy nedělá, že...

Díky moc!

...když motor chcípneš,je slyšet jakoby cvaknutí tak sekundu po zastavení motoru,nebo to chvilku syčí?

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator