Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Maximální rychlost
jubileus
08.09.2013 23:10 - Re: Maximální rychlost
99
Možná to patří do tohoto téma-za "mlada" jsem nikdy nebyl druhý a když jsme se vsadili - kolik to jede - tak jsme přišli na to, že to jede. Ještě všichni žijeme. Od spodu-start "pod kopcem Pindulka"(před Rohlenkou od Brna) mělo Ford Probe 1 na zlomu kopce 150km a trochu plavalo ale pak jsem k Rohlence naši sázku dokonal. Má ucvaknutý omezovač, jede 246, tachometr do 150 -ALE?????
Chlapi-maximální rychlost se dá brát v úvahu BEZPEČNÁ pouze u novýho auta a nebo po kompletní repase podvozku a pneumatik. Dnes mám i C5 2,2 Hdi Break se zhruba stejným výkonem motoru a určitě by to jelo podobně- i když je auto o 500kg t잚í, vyšší a nafák a nesporák. Ale je to prostě jiný auto. Kolik auto jede , když tomu člověk stojí na krku není až tak důležitý, protože na dálnici stačí do 150. Daleko důležitější pro život je, jak má poskládaný kvalty a jakou má při tom spotřebu. Stále nad C5 vítězí o 10 let starší PROBE1 2,2i benzín, kde prostě zařadím 1, 3, 5 a jedu za 20 vteřin 150. To s C5 je to jako s náklaďákem - všechny kvalty a pěkně poctivě. Vím srovnávám nesrovnatelný ale ta auta jedou skoro stejně akorát u C5, když chci jet do půl minuty 150 tak se člověk nezastaví, protože pořád řadí a sleduje otáčkoměr. Je to prostě nafák a já ho mám krátce- chce to zvyk.Je to velký auto-budí respekt.
Stejně tak spotřeba na štreku je u nafáku lepší než jezdit krátké trasy do 10 km. To benzíňáku až tolik nevadí. Jsem schopen jezdit s 2,2 i benzinem po městě 10 ti kilometrové trasy za 7,3l/100.To dřív žraly EMBÉČKA. A když potřebuji zrychlit tak klidně při 50km na 5tku prostě šlápnu na plyn a je to.-Tím jsou motory MAZDA 6 v benzínu známy( Probe ho má). Každý auto má svoje kouzlo a svoje přednosti. Když si budu chtít "zabláznit" tak mi bude stačit pouze tvrdá kára se silným motorem a nízkým podvozkem a když se budu chtít povozit - tak si sednu do C5 s namodralýma oknama , pohodlně nastoupím, nemusím se kroutit jako do rakve a v krajním případě , když na to člověk začne šlapat, tak to taky jede skoro stejně ale až ve druhé půlce otáčkoměru. Ale o to u běžného svežení přece nejde. Za normálních okolností je podle mě C5 auto dvou tváří- je velký, pohodlný, na štreku má malou spotřebu ale když se člověk zblázní a chce závodit -tak jede svižně za cenu přesného řazení a sledování otáček.
Ale to je asi můj problém-nováčka naftaře.
Ale tímto článkem chci pouze apelovat na to, že kvalita auta není pouze v maximální dosažené rychlosti.
Nejrychleji jedoucí auto sice dovede nejrychleji urazit stojan u benzinky ale co dál.
Dneska už jsem mladý děda a tak mohu poradit- neblázněte s rychlostí, soustřeďte se raději na bezpečnost a raději sledujte spodek svého vozu, protože u C5 tky to pod autem nevypadá rozhodně jako pod Oktávkou. Samý hadičky, trubičky-dokonce asi i k zadní brzdě vede jakási pružná hadička. No prostě je to "zvláštní" auto. Mám ho zachovalé, koupené nedaleko od domu s dokumentovaným původem a 136 000. Tak jsem ho vzal. Hlavní drahé věci má po repase - rozvody, filtry, aditivum+filtr p.částic , obložení brzd ale nevím, čím vypeče mě. Tak se nechám překvapit.
Ale jezdil štreky-tak mu věřím. Moje staré PROBE za 10 let nepotřebovalo prakticky žádné investice. (Najedu tak 5000 ročně). moto mého článku- bezpečnost ,bezpečnost ,bezpečnost-neberte to na lehkou váhu, dnes už nejezdím rychle ale lítám nízko. ahoj

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator