HAHAHA - já s 2.0HDI jezdím dlouhé trasy i pod 5l/100 a s biturbem za 6.7l/100 Věř e určitě závidět nebudu - U jsem si odvykl na pětikvalty,nelíbí se mi mít ručičku otáčkoměru nad 4000ot aby to jelo(a veobecně nemám rád benzinové motory a práci na nich)- jediný který bych asi zkousnul je 3.0L a ten je zase drahý na údrbu.
Ahoj. Tvůj názor respektuji. Velice dobře znám rozdíl v tahu a otáčkách mezi benzínem a naftou. Já vím e v zátahu na naftu benzín nikdy mít nebude. Jen pro tvou informaci, normálně točím motor tak do 3000 otáček a úplně to stačí na svinou jízdu, ke 4000 se dostávám jen na dálnici, nebo kdy potřebuji brutální zrychlení při předjídění, ale to klidně skousnu. Protoe i kdy na to budu plapat jako hluchej a poenu to bez ohledu na spotřebu, tak pořád nebudu na ceně 6 litrů nafty. A o to mi jde, abych měl náklady na jízdu co nejmení. Také jsem chtěl původně nafáka pro jeho ukrutnej krouák a zátah z nízkejch otáček, ale kdy jsem zjistil e to běně ere těch 6 litrů, tak jsem od toho ustoupil a el do LPG. A jsem spokojenej .