Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Neoriginální autorádio do C5 II
Boris911
08.08.2013 17:49 - Re: Neoriginální autorádio do C5 II
99
To: jumep

To by bylo moc drahé. Mám tam originál Citroen USB Box (4000Kč za box + 2500Kč montáž). Musel bych si koupit jiný USB box a dát za to další 2,5 tisíce za montáž. Pro mě bylo nejvíce adrenalinové dobrodružství jenom přehození samotného rádia. U USB boxu se musí rozmontovat palubní deska, jak mi řekli v servise.

Jinak dnes jsem tam vrátil to původní originální rádio a sepsal jsem si pro a proti:

Výhody RD4 N1:
- Parkovací asistent pípá (jsou prostě momenty, kdy se člověk nemůže dívat jenom do displeje a pak potřebuje i akustického asistenta).
- Mobil v držáku nedělá interference (zvukové artefakty - bzučení, "tůtání").
- Už v základu jde ovládat tlačítky na volantu.
- Pro citlivky, co hlídají spotřebu: jde vypnout kompresor klimatizace přes menu
- Jde přenastavit čas na displeji v palubní desce.
- Je možné přes menu vyčítat log chyb z řídící jednotky.
- Cigoši ho jen tak, bez šroubováku TORX 10 neukradnou.
- Rádio bez klíčů nehraje (= nevybíjí se baterka), rádio se zapne, až se otočí s klíčem do polohy 1.

Nevýhody RD4 N1:
- Neumí sám o sobě, ani MP3
- S originál Citroen USB Boxem je nutné převádět hudbu z iTunes (v AAC) do MP3, čimž se degraduje kvalita (rekompresí) a MP3 soubor je větší, než originální AAC.
- S originál Citroen USB Boxem nejdou přehazovat adresáře. Musí se zmáčknout 1 a pak rolovat na požadovaný adresář (po vypnutí motoru si to nepamatuje aktuálně přehrávaný adresář).

-----------------------

Výhody neoriginálního autorádia:
- Možnost přehrávat AAC hudbu z iTunes bez rekomprese do MP3 formátu.
- Přehazování adresářů funguje na výbornou. Po vypnutí motoru nemusím přerolovávat celý seznam adresářů od A, až do Z.

Nevýhody neoriginálního autorádia:
- Parkovací asistent nepípá (na dovolené jsem málem nacouval do stromu, až na poslední chvíli, když jsem slyšel škrabání karosérie, jsem si všiml sluncem osvíceného displeje, že ukazuje 3 čárky).
- Mobil v držáku vytváří interference (zvukové artefakty - bzučení, "tůtání"), což mě sere, protože jsou někdy hlasitější, než samotná hudba.
- Nejde ovládat tlačítky na volantu, musel bych do toho investovat dalších 2,5 tisíce za redukci.
- Pro citlivky, co hlídají spotřebu: nejde vypnout kompresor klimatizace přes menu (bylo zdůrazňováno nějakým hošanem na fóru c5club).
- Nejde přenastavit čas na displeji v palubní desce.
- Když mi v autě vyběhne chyba, tak po jejím zmizení (cca 10 vteřin) už si jí znovu nepřeštu.
- Cigoši to mají triviální. Jednoduše rádio vysunou i bez nářadí, odpojí a odejdou.
- Rádio hraje i bez klíčů (= může vybít baterku). Zapojení pro zapnutí rádia, až v poloze (1) ACC nefunguje.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator