Tak před měsícem jsem si koupil C5 lll 2,2 HDI biturbo . Najel 7000 tisic a ve bez problému. Akorát předevčírem jsem převáel známému klimatizaci a jedu uplně pomalu na rovné silnici, a rone se mi cosi na dispeji a e mám jet maximálně 90 za hodinu. Auto bylo nií a tvrdé. Tak jsem zastavil a vubec nefungovalo zvedání. Jsem si říkal a je to tady.. Na konci Srpna mám jet na dlouhou cestu. Tak jsem volal do jednoho servisu co dělají frantíky. A bylo mě řečený at přijedu hned druhý den ráno. Jetě ten večer jsem se zde zaregistroval abych načerpal informace. Horí bylo e servis byl 30 km daleko. Nebylo to uplně nazemi, ale moc tomu nechybělo. Tvrdé to bylo jak koza. Ráno diagnostika a tam nějaké psaní o nahodilých zavadách, jako BIS co nevím co znamená a korektor výky. No a zjistilo se e do čerpadla nejjde proud. A byla prasklá pojistka. Ale ne pod krytem nad baterkou . Byla jak je baterie ta hned vedle ní s pravé strany ,taková placatá krabička na výku postavená a má červený kryt. A tam byla prasklá 40 ale takovou podlouhlou pojistku jsem neviděl. mechanik říkal e to větinou dělalo u C5 ll. A e tam dávali 50. a e někteří měli třeba u pokoj. U C5 lll, to jetě neviděl. Ale pokud to bude pořád , tak bude asi problém v čerpadle . Jsem se ho ptal kolik to čerpadlo stojí. A e prý 30-40 tisíc. A e to nikdo nerepasuje. Tak mě to nedalo a zkouel jsem volat do autorizovaných servisu, a ti mě vichni říkali 20000. Zajímalo by mě jestli to není v Rakousku levnějí. No zatím jsem ujel 300 km a nic. Ale u jsu pořád nervozní a furt čumím na výku auta..