Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Výměna chladiče klimy
Roozena
12.06.2013 08:23 - Re: Výměna chladiče klimy
99
To Ladman:
auto má nalítáno bezmála 185 000. chladič je původní. Když jsem jej před 2 roky pořizoval, tak mělo auto kolem 45K a chladič byl naprosto v pořádku (vizuálně i funkčně a klima byla schopna chladit při okolní teplotě +25 gr na nějaký 3 grády na výdechu). Klimatizaci ani moc nepoužívám - dá se říci tak 1-3x do týdne, když vozim pesany, tudíž systém nebyl až tak často natlakovaný na porvozní tlak. Při nedávném pohledu na chladič klimy se mi protočily bulvy, páč vyapdá docela plně zbědovaně. celej olezlej, zoxidovanej a doďobanej od kamínků. Je jasný, že ty dvě zimy, respaektive slaná voda se na něm po čertech podepsali. Otázka jest, zda je to použitým materiálem, či konstrukcí vozu, ale třá v takový Xantii mi vydržel snad 5 let a možná funguje doted. Je mi jasný, že na zimu to chce nějak zakrejt průduchy v masce, at se ta zatracená břečka k chladiči vůbec nedostane. Po pravdě - ona se ta voda do motorovýho prostoru vůbec nějak snadno dostává. nedávno jsem jel cca 600 kiláků prakticky furt v dešti a auto najednou hupslo do nouzáku a vyskočila chyba p1166 (tlak paliva v rampě mimo požadovaný rozsah). zamrazilo mě, páč by to mohlo bejt třá čerpadlo. Otevřu haubnu a venitř mokro... stačilo to nechat do rána odstavený a chba zmizela. evidentně nateklo někam do štekru.
Jinak děkuju všem za rady a zítra se do toho pustim a dám věděti.
hezký den.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator