Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Klesání přední části vozu / C5 I,II
jruze
07.06.2013 09:25 - Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
U??vate?
Tony_Z napsal(a):
Jeden čas se tu rozmnožili zloději katalizátroů. Od té doby spouštím po zaparkování auto do spodní polohy vždy, když se vzadluji na více jak 15minut. Za jízdy jede čerpadlo každou chvilku, těch 10 nebo 15 vteřin, co mu trvá, než vyjede na provozní polohu mi nepříjde jako podstatných, co by mělo mít nějaký zásadní vliv na životnost čerpadla. jediné, co jsem zpozoroval, že tím trpí jsou dorazi na zadku.


Čerpadlo za jízdy (pokud je těsnost pístnic a nejedeš po tankodromu) neběhá každou chvilku - když vypadne(není funkční třeba korektor) vydržíš třeba den jezdit(sice s chybou)než spadne dolů.A příjde ti to podstatné až po tobě bude někdo chtít 25000,- za nové nebo nějakou nižší částku za starší - věř že po takové zkušenosti už na ten knoflík už nešáhneš.
A běžné pohupování ? kvůli tomu to zrovna moc nespíná protože ta elektronika BHI není až tak rychlá aby stihla po každém zhoupnutí upustit tlak a následně dotlakovávat.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator