Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Klesání přední části vozu / C5 I,II
Hanz 397
06.06.2013 21:58 - Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
U??vate?
Emuel napsal(a):
Snad nebude vadit, že trošku oživim tohle vlákno.

Taky mi při stání občas začne "hopsat předek". Pokud je to někde u nákupáku, neřešim. Ale pokud vim, že auto bude nějakej den stát, pouštim ho až dolů a mám pokoj. Navíc mi kdosi před lety tvrdil, že tím, že auto čas od času nechám stát "vypuštěné" na dorazech, pomáhám zachovat funkčnost celého systému. Může to bejt kravina, ale se základní znalostí mechaniky mi to přijde logický. Když něco dlouho nepoužívám, má tendenci se to znefunkčnět. Takže auto sem tam proženu všema polohama podvozku a na ulici před barákem ho nechávám ležet na břiše. A mám jistotu, že nastartuju i po dvou týdnech.

A jak tady někdo psal, že při brždění má auto tendenci zabořující se příď dorovnávat a po zastavení na semaforech si zase "odfoukne", je nesmysl. Auto určitě dofukuje zadek při rozjezdu, je to znatelně cítit. Ale při brždění je nastavování výšky podvozku neaktivní. Je velmi snadný to vyzkoušet. Stujte na brzdě a zkuste změnit výšku. Auto se ani nehne. Až když se pustí brzda, začne se něco dít. Takže a už se příď při brždění zabořuje sebevíc, hydraulice je to jedno a nic nedorovnává.

To,jestli se dorovnává podélnej náklon při pohybu jsem nikdy neřešil,ale jak jsi psal s tou brzdou,když stojíš,je tady už popsaný,ale jestli ten systém fci dorovnávání má,tak určitě taky ví(ví to 100%),jestli jede,nebo stojí,takže tvůj pokus a na něm závislej argument je bezpředmětnej.
Tak a teď jdu hledat,jestli to dorovnávání podélnýho náklonu má

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator