Tak dnes první pokus - krok k odstranění klesání zadní části.L.Z. pístnice jak nová , P.Z. pístnice - na pístu výstupek (hliník přilepený) musel jsem ho skalpelem strhnout a zaletit - v těsnění dráka,v pístnici také(tam by to tolik vadit nemělo). Nové těsnění,manety jak nové (nechal jsem původní).Tak uvidím jak to dopadne jinak holt jiná pístnice.
Dlouho to stálo a nějaký dobrák do toho nalil LHM - nevím co to způsobilo jestli LHM nebo to stání - podle mne se v pístnici přilepil píst a kdy se odtrhl tak sebou vzal kousek pístnice a ten vydřel dráku jak v těsnění tak v pístnici.Po výměně těsnění OK . Jinak pokud bude mít někdo stejný případ záměny tak doporučuji při výměně a proplachu demontovat i motor řízení(pokud je- (C5 II krom 1.6) a vyprázdnit obsah - samotné vyputění z nádobky nepomůe - zůstává v něm asi 1/2 litru(v mém případě čisté LHM)
Posilovač řízení je v podstatě samostatný okruh(i kdy je propojený s BHI okruhem) a LDS se neprohání přes nádobku - propojení slouí jen k doplnění v případě nějakého úniku LDS z tohoto okruhu.