Roozena
|
14.05.2013 09:41 -
Re: Voltmetr / C5 III
|
|

|
Vice rozepsat... ono neni ani tak moc o čem. Pouitý měřící modul jest tento:
.link.
Voltmetr je schopen měřit vlastní napájecí napětí, tak zapojení je v podstatě dvoudrátové. Na BSI jednotce jsem si nael napájecí konektory, kde je stabilně 12V - tedy voltmetr měří v podstatě nezávisle na klíčku, nicméně - odběr je minimální a aby to ohrozilo akumulátor, tak by jsme museli mluvit o době měsíců... Důvod, e je zapojen stabilně jest ten samý, co Maniac - aku do vrtulníku potřebujou krnit a proč mít zapnutý klíček a vybíjet zbytečně aku do nepotřebných palubních systémů...
No - okénko je vyřízlé laserem do kouřového plexi tl. 3mm. Někde bych moná nael vektorová data po řezačku a moná i pár okének - nechl jsem jich vyříznout 5, přičem jsem jedno omylem krábnu a duhé pouil. Celý housing s tlačítky se dá bez potíí vyloupnout plastovým pajcříkem. Tlačítka (záslepka) se následně vycvaknou z rámečku, nasadí se plexi - pmatuju se, e jsem jej musel velmi jemně poupravit na rovnym smirku, ale fakt lo o desetinku (tvar jsem dělal vektorizací fotky na dlouhý sklo plus korekce perspektivy , ale uplně na 100% se to udělat nedá, proto ta minimální nepřesnost) Plexi není nijak zafixované - drí dobře nacvaklé samo. Voltmetrový modul je přilepen kvalitní oboustrankou za horní hranu displaye k původnímu vedení pro tlačítka (v mém případě pro záslepku tlačítek).
Doteď to vcelku funguje a u jednou mi to zachránilo trable, kdy jsem v průběhu jízdy ze signalizovaného napětí zjistil, e přestal dobíjet altik (někde sem to tu popisoval včetně cesty trochu hororový cesty, kdy byl v tu chvíli nejdůleitějí palubní budík právě voltmetr) 
pokud nebude něco jasné - na konkrétní dotaz rád odpovím. |
| |
| |