Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Motor 2.0 16V benzín - jaký je?
Honzaho
18.04.2013 12:56 - Re: Motor 2.0 16V benzín - jaký je?
Za?iato?n?k
To Devilian - zrovna k té spolehlivosti THP bych asi po najetých 2000km nemohl objektivně dávat posudky. Podle povolanějších na tomto fóru je to - cituji:"průser". Já jen tiše doufám, že se mýlí. Ale abych jim nekřivdil, lze se porůznu dočíst, že tento motor trpí nebo přinejmenším trpěl (nevím ale v jak vysokém procentu výskytů) jakýmsi rozhozením časování rozvodů, což v extrému mohlo vést i ke zničení motoru, ve většině případů snad jen k nutnosti to znova seřídit. Pokud se tam konstruktéři něčeho takového dopustili, snad už na to našli recept.
Jinak já jsem z motoru nadšen a to jak ze zátahu, tak ze spotřeby. Opravdu max krouák vyšší než 2.0i (240 Nm) je k dispozici už od 1400 otáček a to myslím nemají ani kluci s naftou (myslím ty otáčky).
Při ustálené rychlosti slyším v autě 1)pneumatiky 2) aerodynamický hluk 3) ventilátor a pak nějaké vrnění a to bude nejspíš ten motor. Pokud akceleruje, tak souhlasně zamručí, jakože "dobrá deme do toho" a vyrazí. Šestka točí při 120km 2500 otáček, tak to nevypadá na práci na hranici života a smrti - umí to vytočit někam za 6500 otáček a to na druhé straně nekucká ani při 1100 otáčkách (samozřejmě netáhne, ale po rovině jede).
K té spotřebě: např cca 200km s převahou Praha, krátké trasy 15 až 40 km s návratem (t zn. s přerušením třeba na 2hodiny - tenhle motor stydne rychle - teploty z března kolem 0 st a průměr podle PC i podle rafiky 7,5 l/100. Na tempomat při 110 s občasným předjížděním 130 a na úseku asi 30 km 6,2 l. Jestli to básnění ale mám uvést celé, tak to nepůjde, aniž bych Najkovi nezvedl krevní tlak. Chtělo by to totiž přeskakovat do dalších dvou vláken: E85 a LPG. V současnosti totiž jezdím na všechna 3 paliva najednou. Možná si myslíš, že mi nejspíš hráblo - i mně to tak někdy připadá. To LPG mi teprve nedávno doseřídili a vyjel jsem od té doby jen půl nádrže. Takže na spotřebu je brzo, ale jede to jak na benzin, možná o něco lépe v nízkých otáčkách. Taky se obávám, že nejsem dost kritický, asi jako zamilovaný nevidí na svém protějšku žádnou chybu. Možná by bylo dobře, kdyby mne někdo zchladil - nejlépe Darja: nebere si servítky, má zkušenosti, benzin 3.0 a LPG k tomu a ještě ke všemu bydlí kousek ode mne. Zatím jsem si netroufnul ji oslovit, tak snad takhle nepřímo.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator