Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Automatická převodovka AL4 - nouzový režim
akruh
05.03.2013 13:11 - Re: Automatická převodovka AL4 - nouzový režim
99
Vážení děkuji za rady které zde uvádíte. Mám dotaz na ty solenoidy tlaku oleje:
1) od kdy do kdy se používaly žluté a od kdy černé.

Popíšu mů problém. Na podzim jak se ochladilo mi začala převodovka po ujetí cca 2 Km v táhlém kopci vyhazovat chybu. Stačilo zastavit a vypnout a zapnout zapalování a jelo se dál. Po vychladnutí převodovky se zas vše opakovalo.
Po přečtení vašich příspěvků zde jsem v dílně vylovyl druhý hydroblok, vyčistil a vyměnil. Tak a ted problém. Na bloku v převodovce jsou 2ks žluté ventily a na bloku který jsem tam dal jsou všechny černé (samozřejmě nový olej)??
Teď se to chová tak, NĚKDY ne vždy. Připadá mi že z 1na2 stupeň řadí s delším prokluzem (ve vyšších otáčkách), ale co je nejhorší tak při podřazení (dlouhá zatáčka do kopce) z 3na2 se dostane do nějakého divného stavu kdy:
1) motor vyletí do otáček
2) není tam žádná rychlost - až se vůz zastaví
3) po zastavení musím vypnout motor, nastartovat zařadit 1 a pokud cítím že je tam rychlost můžu jet ale pak musím dát 2 a potom P.
4) pokud po nastarování a zařazení 1 necítím tah musím vše udělat znovu (v Praze na křižovatce horor)
5) není tam žádná chyba, ani uložená přechodná - v Renaultu ani nevědí jak by se aktualizoval soft

Máte nějaký nápad?? Ještě dodám že jsem se k Vám do fora vnutil jen z důvodu že na Renault foru všichni dávaj převodovku do servisu a pak nadávaj že to nechodí.
Mám Renault Laguna I r.v. 1998 ve výbavě iniTiale Paris (nejvyšší výbava) včetně funkční navigace a jiných vychytávek.
Děkuji za jakoukoliv radu Jirka

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator