Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Spodni kryt motoru - demontaz,montaz,atd.
Mikra
27.02.2013 11:59 - Re: Spodni kryt motoru - demontaz,montaz,atd.
99
Prolisy na originále jsou hlavně kvůli zpevnění. Aby se kryt neprohýbal vlastní vahou. Originál je tvarovaný trochu podle profilu spodku motoru, to ale není podmínkou, pokud se zachová nějaká mezera mezi krytem a motorem. Já mám na originále i tlumící deku s igelitovou folií navrchu. To bude asi největší tlumič hluku a omezí to i drnčení při možným styku s některou částí motoru. Tu měkkou nesavou a nehořlavou izolaci bych na plechový, doma vyráběný kryt doporučil. A vytvoření nějakýho jednoduchýho prolisu třeba jenom na ohýbačce by taky neměl být problém.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator