200000Km zase není moc na tuto převodovku. Samozřejmě to platí pokud se ten olej měnil
Znám převodovku AL4 která má dnes najeto přes 400000Km a pořád je v dobré kondici.
A pozor, větinou po městě.

Nejlepí způsob kontroly stavu převodovky je vypustit olej a čichnout si k němu.
Pokud smrdí po spálenině, je to blbý ale ne konečná. V kaém případě tě čeká výměna oleje.
Postup:
1) vypustit olej - cca 3,5l (nespoléhat se na mnoství)
2) doplnit nový olej (radi více ne si vypustil), nastartovat a přes diagnostiku kontrolovat teplotu oleje;
po dosaení teploty 60°C a zařazení postupně vech předvoleb AP, vyroubovat kontrolní roub a nechat
vytéct přebytek oleje. Přebytek znamená kdy to teče proudem a ne různě stříkáním. Nezapomeňte e
e se součásti převodovky pořád točí. (Dělá se to toti při nastartovaném motoru)
3) po najetí cca 5000Km tuto proceduru opakovat. V kadém případě u po první výměně oleje se musí
dostavit znatelné zlepení.
V případě e se zlepení nedostaví, rozebrat hydroblok na převodovce a pořádně vyčistit od usazenin.
Tady si dovolím upozornit na jednu základní věc. Pokud vyroubuji jakoukoliv regulační část na hydrobloku,
VDY si zapíu kolik otáček jsem potřeboval ne se roub uvolnil!!
Nakonec jak se to tady ji psalo, upravit počítadlo oleje a na to potřebuje v kadém případě diagnostiku.
Tak hrrr se do práce


a nezapomeň e auto musí být vdy bezpodmínečně v co nepřesnějí vodorovné poloze.