Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Automatická převodovka AL4 - nouzový režim
bobe
20.02.2013 00:02 - Re: Automatická převodovka AL4 - nouzový režim
99
200000Km zase není moc na tuto převodovku. Samozřejmě to platí pokud se ten olej měnil
Znám převodovku AL4 která má dnes najeto přes 400000Km a pořád je v dobré kondici.
A pozor, většinou po městě.
Nejlepší způsob kontroly stavu převodovky je vypustit olej a čichnout si k němu.
Pokud smrdí po spálenině, je to blbý ale ne konečná. V kažém případě tě čeká výměna oleje.
Postup:
1) vypustit olej - cca 3,5l (nespoléhat se na množství)
2) doplnit nový olej (radši více než si vypustil), nastartovat a přes diagnostiku kontrolovat teplotu oleje;
po dosažení teploty 60°C a zařazení postupně všech předvoleb AP, vyšroubovat kontrolní šroub a nechat
vytéct přebytek oleje. Přebytek znamená když to teče proudem a ne různě stříkáním. Nezapomeňte že
že se součásti převodovky pořád točí. (Dělá se to totiž při nastartovaném motoru)
3) po najetí cca 5000Km tuto proceduru opakovat. V každém případě už po první výměně oleje se musí
dostavit znatelné zlepšení.
V případě že se zlepšení nedostaví, rozebrat hydroblok na převodovce a pořádně vyčistit od usazenin.
Tady si dovolím upozornit na jednu základní věc. Pokud vyšroubuji jakoukoliv regulační část na hydrobloku,
VŽDY si zapíšu kolik otáček jsem potřeboval než se šroub uvolnil!!
Nakonec jak se to tady již psalo, upravit počítadlo oleje a na to potřebuješ v každém případě diagnostiku.
Tak hrrr se do práce a nezapomeň že auto musí být vždy bezpodmínečně v co nepřesnější vodorovné poloze.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator