Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: ESP v praxi
vilous
29.01.2013 12:38 - Re: ESP v praxi
99
Jestli si dobře vzpomínám na popis, tak ASR při prokluzu jednoho kola žádné koně neubírá, jen přibrzdí kolo, které se točí víc. Jakmile ale začnou obě přední kola točit více než je rychlost auta (= tuším rychlost odebraná ze zadních snímačů ABS), tak motor omezí otáčky na 1500 a to i když má člověk na jedničku plyn na podlaze. Má to zabránit šílenému kvílení protáčejících se kol, které adhezi jen kazí. Takže je to pro vyjetí složitého terénu a pro svižnou jízdu s oběma prokluzy to fakt není.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator