Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Citroen C6 vseobecne
.45acp
23.12.2012 22:21 - Re: Citroen C6 vseobecne
U??vate?
vseved napsal(a):
To TycoonX
2Re: 2.7=vrtáníxzdvih 81 x 86 mm. 3.0=vrtáníxzdvih 84 x 90. Větší zdvih si vyžádal jiný blok, úprava hlav (zvýšení propustnosti hlavy válce (o cca 10 %) pro lepší proudění vzduchu v motoru - zlepšené plnění))
4Re: Proč čerpat množství které nepotřebuji a musím se pak starat o jeho čistotu teplotu atd.?
5Re: pouze u 2.2 HDi 173 a teď u 3.0 => nižším kompresní poměr (16,1:1 místo 17,3:1 u 2.7)
6Re: Nejde chiptuningem - Optimální plnění při vysokých otáčkách, (maximálně 250.000 min-1 místo původních 230.000). Maximální tlak při přeplňování je 1,4 bar (absolutně 2,4 bar - u 2.7 2,0). Ovládání proměnlivé geometrie prostřednictvím elektrického motoru a s dobou odezvy do 100 ms, díky čemuž se může zatížení motoru změnit z 0 na 100 % během méně než 500 ms (u 2,7 probíhá změna 6x pomaleji)
7 Re: Rekuperace je proces přeměny kinetické energie dopravního prostředku zpět na využitelnou elektrickou energii při brzdění.

8Re: Porovnej:
.link.
a
.link.
Rozdíl cca 10.000,-- Kč. Myslím že není co řešit.

U auta z druhýho odkazu mě zaráží, že je v provozu od 1.10.2012, má najeto 1km a už nemá servisku. Ta pochopitelně není zárukou ničeho, ale u auta koupenýho před necelými dvěma měsíci to je divné.
A ještě k odkazu, který jsem dával včera na tu s 2,2 motorem. Vůbec jsem si nevšiml, že to je taková socka, zdá se, že má C5 je na tom líp.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator