Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Citroen C6 vseobecne
TycoonX
23.12.2012 19:27 - Re: Citroen C6 vseobecne
99
vseved napsal(a):
2.7 - první měly problémy s rozvody

1RE: Ano na 607mách čo viem

3.0 není převrtaná 2.7:
Došlo ke zvětšení objemu válců z 2.721 na 2.993 cm3, a to zvětšením vrtání i zdvihu.

2RE: sam si si odpovedal, prevrtana 2.7 rovnaky blok,rovnaky matroš ,ine vrtanie ostatne je matematicky zavisle takze samozrejme aj to sa zmenilo ,pre info wiki: .link.


Vstřikování zajišuje systém typu common-rail. Tento systém již 3. generace,
3RE: tzn naročnejší na presnos a čistotu systému ako prva gen

Nové vstřikovací čerpadlo dodává jen palivo nutné k optimálnímu fungování motoru, tím je zpětný tok paliva do nádrže minimalizován.
4Re: A ? co je na tom užasne ze do nadrze prudi menej paliva?

Byla využita technika ECCS
5Re: ta sa použila už na 2.0 ,2.2,2.7me ovela davnejšie len ju trochu vyladili

Dále bylypoužity nové žhavicí svíčky..tie možu byt použité kedykolvek

turbodmychadla fungují stejně jako dosud, každé napájí řadu 3 válců. Největším vývojem prošla turbína, aby se docílilo její lepší účinnosti při nízkém průtoku (zmírnění setrvačnosti, optimalizace vnitřní aerodynamiky)

6Re:tzn zmenilo sa nastavenie turba..chiptuning za 1h

Elektrický okruh motoru je vybaven alternátorem, který během zpomalování a brzdění intenzivně rekuperuje pohybovou energii.

7Re kam? čo rekuperuje ?

Rozdíl: 2.7 / 3.0
výkon 150kw při 4000 / 177 kW při 3 800
krouák 440 Nm při 1900 / 450 Nm od 1.600 do 3.600
spotřeba kombin. 8.7 / 7.4

8Re: cena jazdenej priemernej 2.7my Exclusive je 10 000€ cena 3.0hdi je priemerne 23000€ ,z hladiska spotreby je rozdiel ca 1,3l musel by si nabeha na 2.7 minimálne 500 000km aby si dosiahol cenu 3.0 ,

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator