jruze
|
23.11.2012 23:40 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
|

|
Majk-fox napsal(a): Já jsem taky největí buřič  Fap musel ven při opravě turba, kdy se zjistilo, e je zkroucená výfuková vrtulka od neskutečnejch tlaků mezi totálně plným a pokozeným Fapem a vrtulkou. Fap musel chtě nechtě pryč.. Přemýlel jsem, e ho tam nechám dát nový ale po mém loňském bankrotu vinou C5, jsem v tý době nechtěl lít dalí prachy do Fapu. Zkusil jsem to teda bez něj. Opravu/demontá mi udělali v Holetíně a po roce a 12000 km najetých mi konečně auto začalo dělat radost. 
Teď jsem to trochu nepochopil - díky ucpanému fapu je na výfukových lopatkách větí tlak ? V manuálu se píe e se nesmí prohnat otáčkami bez připojeného sání z důvodu přetočení(monost pokození),ale tím e je ucpaný fap ho nepřetíí(turbo roztáčí výfukové plyny a jestli dobře chápu funkci turba tak ucpaný výfuk ho nepřetěuje to spí ucpané sání,nebo úplně volné kdy ho výfukové plyny roztočí do vyích otáček. Nevím moná to nechápu. |
| |
| |