Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Čidlo vnitřní teploty / C5 III
sgt
11.10.2012 08:09 - Re: Čidlo vnitřní teploty / C5 III
U??vate?
no asi a moc nepoteším, ale žabožrúti zase spravili niečo v štýle "Prečo to spravi jednoducho, keď sa to dá zložitejšie..." Jednoducho C5 III nemá žiadne čidlo vnútornej teploty.

Teplota v kabině je vypočítána na základě následujících elementů :
 Sonda teploty vháněného vzduchu
 Sonda vnější teploty
 Sonda slunečního záření
 Rychlost ventilátoru a rozdělení proudu vzduchu
Výpočet závisí na několika parametrech uložených do paměti při zastavení vozidla, jako jsou :
 Vnější teplota
 Vypočítaná teplota v kabině
 Den, datum, hodina, sekunda (tyto informace umožňují vypočítat dobu zastavení)
U tohoto vozidla není teplota v kabině měřena, nýbrž počítána na základě tepelné bilance (Výsledek součtu přidaných a odvedených kalorií ) . Tato bilance je prováděna pro každou zónu.
Za normálního provozu :
 V případě dvouzónové klimatizace je rozdíl požadavku zohledněn při regulaci a ovládací povely pro akční členy dvou zón jsou počítány nezávisle na straně řidiče a na straně spolujezdce pro dosažení požadované hodnoty . Pro akční členy obsluhující celou kabinu, jako je např. ventilátor vzduchu, je provedeno vyvážení na základě vypočítaných cílů, přičemž je přednost dána straně řidiče.
Činnost po dlouhém stání :
 Stání po dobu méně než 5 hodin ; Hodnoty vnitřní a vnější teploty jsou uloženy do paměti při zastavení vozidla . Při probuzení jednotka BSI 1 určí dobu stání vozidla, poté co obdržela informace snímače slunečního záření a vnější teploty. Na základě těchto informací odhadne počítač klimatizace teplotu kabiny.
 Stání po dobu delší než 5 hodin ; Při probuzení jednotka BSI 1 určí dobu stání vozidla ; Po obdržení informací o vnější teplotě, slunečním záření a od sond vháněného vzduchu je teplota kabiny odhadnuta výpočtem.
 Po krátkém zastavení (Například zastavení na odpočinkové ploše na dálnici ) Klimatizační systém obnoví svou činnost téměř ve stejném pracovním bodě jako před zastavením Za 15 až 30 minut se teplota v kabině výrazně nezmění, jestliže se vůz nachází v oblasti s mírným podnebím, s teplotami mezi 0 °C a 30 °C

POZOR : Odpojení akumulátoru má za následek ztrátu v paměti uložených hodnot . Nastartování, které následuje po tomto odpojení, může způsobit nouzovou činnost systému automatické klimatizace po dobu několika minut.

URGENTNÍ : Po odpojení a opětném přípojení akumulátoru provést jízdu v trvání 5 min v automatickém režimu s požadavkem 21 °C vlevo / 21 °C vpravo, aby se mohl systém správně znovu nastavit.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator