28.09.2012 19:21 -
Re: FAP filtr - Bezpečnost při čitění
Jasně má pravdu. Ale musí brát v potaz atmosférák a turbomotor. Nepřeplnovaný motor je velice citlivý na výfuk. Přesně nevím proč to tak je, ale vím e kdy mi u atmosféráku upadl výfuck tak to ralo a hovno to jelo. Ale kdy mi u i XMa 2.1TD upadl fuck před katalyzátorem tak jsem na to přiel a kdy jsem pod to auto vlez. Rambajs ádnej spotřeba byla lepí a motor pěkně táhl.
Proč myslí, e mám od turba pouze holou rouru s vykuchaným katrem??? Kdy jsem jezdil jetě na dalí tři tlumiče tak to ralo jak Zeman na zabijačce. Po vykuchání (nejsem debil abych kupoval tlumiče za pár desítek tisíc kdy stačí roura za 400kč) to jezdí za hubičku a táhne jak ďas.
Prostě, kde je turbo tam jsou punty patně. Dle mého úsudku.