Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
Knight
10.08.2012 22:50 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
99
Tak vypadá to na výtězství, po vyčištění FAP zatím auto neškube a zdá se být i živější .
Diferenc. tlak už je v klidu 0mbar.
Navíc s podivem zatím zmizela i chyba, která podle mne nemá s FAPem nic společného a to: P1614 - Spínač bodu odporu pro omezovač rychlosti vozidla koherence napětí spínače

Jiak dnes sem měl den blbec na notebooku s diag sem si vylomil USB port, všudemožně - i tam kde jsem nebyl - jsem něco zapomněl a i podélné parkování mi trvalo snad hodinu

Ještě mi došlo, že bych měl asi někde ještě restnout ten FAP - že je "vyměněný", ale neměl jsem na to už sílu a hlavně s mím dnešním talentem bych ještě z FAPu udělal tempomat a z mého nafáku parní lokomotivu.

Tak mne teď v klidu napadlo - je vůbec nutné provést ten reset, jaký to má vlastně význam (a nebo fungujete nehrab se už v tom)?

A druhá otázka mužete mi prosím někdo přesně říct, kde to resetování najdu - nikdy jsem to nedělal, tak prosím jak pro blba! (Odhaduji: vstřikování - Specifická operace pro údržbu a výměnu součástí - údržba filtru pevných částic a aditivace nafty - Funkce aditivace je přítomná v počítači řízení motoru ... nebo snad není funkce přítomna v počítači řízení motoru .... a nebo pokračuji v dni blbec a je to uplně někde jinde?

Díky Michal

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator