10.08.2012 22:50 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
Tak vypadá to na výtězství, po vyčitění FAP zatím auto nekube a zdá se být i ivějí .
Diferenc. tlak u je v klidu 0mbar.
Navíc s podivem zatím zmizela i chyba, která podle mne nemá s FAPem nic společného a to: P1614 - Spínač bodu odporu pro omezovač rychlosti vozidla koherence napětí spínače
Jiak dnes sem měl den blbec na notebooku s diag sem si vylomil USB port, vudemoně - i tam kde jsem nebyl - jsem něco zapomněl a i podélné parkování mi trvalo snad hodinu
Jetě mi dolo, e bych měl asi někde jetě restnout ten FAP - e je "vyměněný", ale neměl jsem na to u sílu a hlavně s mím dnením talentem bych jetě z FAPu udělal tempomat a z mého nafáku parní lokomotivu.
Tak mne teď v klidu napadlo - je vůbec nutné provést ten reset, jaký to má vlastně význam (a nebo fungujete nehrab se u v tom)?
A druhá otázka muete mi prosím někdo přesně říct, kde to resetování najdu - nikdy jsem to nedělal, tak prosím jak pro blba! (Odhaduji: vstřikování - Specifická operace pro údrbu a výměnu součástí - údrba filtru pevných částic a aditivace nafty - Funkce aditivace je přítomná v počítači řízení motoru ... nebo snad není funkce přítomna v počítači řízení motoru .... a nebo pokračuji v dni blbec a je to uplně někde jinde?