Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Turbo 1.6 HDi / C5 II
alesak1188
16.07.2012 15:18 - Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
99
Ahojte, vzhledem k tomu že se mi na servis dostane hodně dovezených Focusů právě 1,6Hdi se šádeturbo a příčinou je jednoznačně to sítko v dutém šroubu z bloku motoru. Vůbec nezáleží na tlaku oleje do turba, ale množství průtoku, jelikož je to jediná kapalina co to turbo chladí a s tím sítkem (i novým) je množství prostě nedostatečné a to se před tím sítkem ještě nenahromadil karbon, kterého je v těchto motorech dosti a příčinou jsou moc velké teploty a olej se přepaluje. Proto jedině bez sítka a olej 5W-50 a několik tecchto motorů už najezdily přes 20000km a turbo stále drží. Proč píšu 20tis. ? Protože v německu, odkud byly ty auta dotažený, podle faktur ze servisů, na jednom měnili dokonce turba celkem tři v intervalu 400km , včetně olejového čerpadla a vždycky tam ty hovada dali to zasraxx sítko. Takže to ve finále vzdali a majitel to radši prodal.


olin12 napsal(a):
Problém turba citroen 1.6hdi- před sedmi dny došlo k zadření turba. Při rozebrání a výměně jsem našel v hlavní přívodní hadici mazání v dolním šroubu na bloku motoru malé sítko, které bylo zanešené a neprůchodné. Zajímal by mě vᚠnázor na odstranění sítka, popřípadě zanechání. Bylo mi řečeno, že u motorů, které mají najeto přes 200 000 může dojít k zanešení opakovaně a tím k opětnému zadření turba. Dřívě jsem vlastnil Opel Omega 2,5td a žádné sítko tam nebylo. Najeto 400 000 a turbo bylo bez problému.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator