Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: LPG 1,8 16V vs 2,0 16V
B737
14.07.2012 00:08 - Re: LPG 1,8 16V vs 2,0 16V
99
Jestli má někdo přestavbu C5 s motorem 2.0 HPI na LPG, tak by mě vážně zajímalo, jakým systémem. Zatím na přímé vstřikování jsou vyráběny sady na konkrétní motorkód. "Železo" je i na těchto LPG sadách totožné, to je fakt, nicméně soft je úplně jiný. Hlavním důvodem je chlazení benzinových vstřikovačů vyúsujících přímo z hlavy do válců. Při provozu na benzin jsou tyto vstřikovacě chlazeny právě proudícím benzínem, který ovšem při provozu na LPG do benzínových vstříkovačů nejde a přehřívají se. Programy LPG řídících jednotek jsou nastaveny tak, že podle zatížení motoru se přivstřikuje i při provozu na LPG benzin. Množstvím spotřebovaného benzínu záleží na stylu jízdy. Pří větším zatížení samozřejmě spotřeba benzínu roste a časy přívstřiků benzínu jsou pevně nastaveny výrobcem k danému kódu motoru a nelze je měnit. Sice se usilovně pracuje na tom, aby tohle omezení na motorkódy padlo a sady byly univerzální jako u standartních sekvenčních sad....ale zatím bezvýsledně...

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator