Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Spotřeba - všeobecně
Tony_Z
11.07.2012 15:30 - Re: Spotřeba - všeobecně
Za?iato?n?k
Když to čtu, tak se tu válím smíchy po zemi... Dohadujete se tu o tom, jestli kvalt z kopce ano nebo ne. A každej si prosazuje svou. A každej má zajisté z části pravdu. Ale vždy zálěží na podmínkách (jaký kopec a co je za kopcem, co bude následovat... zastavení, další kopec, cedule omezující max. rychlost?)
A od kdy to je kopec? Od 1% procentního klesání??? No tak nechám zařazenej kvalt bez plynu až do zastavení, znovu se rozjedu a znovu? Blbost. To samé na druhou stranu: vyřadím, rozjedu se, atd.... Obecně nejdřív musím vědět, čeho chci dosáhnout - jaké rychlosti pod kopcem - podle toho zařadit nebo vyřadit - zařadit, pouze, když chci brzdit - co nejvíce nahrazovat klasickou brzdu motorem.

nějak shrnuto: Z mírného kopce nechat vyřazenej kvalt (to co získám je méně, než kolik následně musím vynaložit na získání původní rychlosti). Z prudšího kopce nechat zařazeno (nechceme překročit povolenou rychlost, nechceme se zabít, budeme pod kopcem muset jet pomaleji...).

Puntičkáři mohou nejdříve proběhnout celou trasu pěšky, vše si naměřit, naházet do fyzikálních vzorců a dobrat se tomu, kde mají vyřadit respektive zařadit tak, aby měli co nejmenší spotřebu.
S tou svou starou plečkou s 300t km (reálných), když jsem se snažil, tak jsem zajel k benzínce a Pchery - Praha Řepy (Hornbach) a zpět vyběhlo krásných 3,8l, což si myslím, že je na RHZ slušný, ale zajedu na delší dobu do města a je to v loji...

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator