Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Žárovky denního svícení / C5 III
Roozena
02.07.2012 16:52 - Re: Originál denní svícení / C5 III
99
jruze napsal(a):
A jak je to řešené u třetího brzdového - tam jsou také ledky ?


Je to vždy otázka výkonu/plocha. V případě 3 brzdového světla jsou použity LED s budícím proudem 30 mA a navíc jsou "decentralizované" do poměrně veliké plochy (LED lajna) V tomto případě není emitované ztrátové teplo natolik veliké, aby to ohrozilo LED. Souhrně se dá počítat c cca 300mA při 2,5V což je zhruba 1W přičemž z pohledu účinnosti LED zůstane na teplo nějakých 150-200mW a to věru netřeb nějak spešl chladit. Jen sem tím chtěl naznačit, že když nedejbože někdo věří, že deklarovaný příkon LED je příkladně 6W a je to "cosi" o velikosti žárovky tak vygenerované teplo prostě nemá kudy utýct a LED žárovka by se zničila, čili - uváděné výkony od prodejců nejsou vesměs pravdivé nadšení majitelů - MÁM VOE TY LEDKY!!! je skoro vždy o tom, že je světlo hůře čitelné. Abych tady ale jenom nestřílel do ostatních. Taky sem si přestavěl zadní blinkry na LED, ale - jsou použitý opravdový 10W mutlichip LED s CHLADICEM a rozhodně to zdatně sekunduje žárovkám a domnívám se, že v tom to případě je to předčí co do svítivosti, tak pochopitelně reakční dobou diody, jenže - není to bohužel stylem "vyndám járofku, nasadim LED a sem za carevnu... musí se vyrobit speciální chladič aby se vešel mezi korpus světla a platformu, vvymyslet to, aby to bylo revezibilní a to už chce trochu času, materiálu a investic... jenže s timhle se na každý jednotlivý model auta nikdo v Číně srát nebude, takže zůstane u replacement LED žárovek, který budou svítit na howby.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator