Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Vysoký tlak v hydraulice?
Hanz 397
30.06.2012 00:47 - Re: Vysoký tlak v hydraulice?
U??vate?
jruze napsal(a):
No zpátečka je bez tlaku-jestli ji pouští přes čerpadlo do nádobky a to se kouslo tak řízení mohlo vystřelit zpátečku - páč auto je ještě normál nahoře a servo už nešlo a to je nejníž čily by mělo brát doposledka-otázka je jestli to nedrží jen to co zůstalo v pístnicích
Provizorně se to dá propojit od čerpadla až na druhou stranu jakoukoli hadicí a zkusit jak se to bude chovat.

Vratka je normálně bez tlaku,tudíž jsou s ohledem k tomu ty trubky konstruovaný,ale když bude ke konci přiškrcená,tak tam tlak může narůst a hadice to neunese. A ještě mě napadlo,nevim teda,jak je to tady dělaný,ale rozdělovač tlaku na servu(jak jsi tenkrát v jinym vlákně psal:to železný ,co stojí víc,než celý řízení),nebo samotná pístnice řízení? Teoreticky-netěsnost mezi sekcemi=možnost nárůstu tlaku ve vratce,ne?

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator