  |  Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: 7" display |   | 
 	
	| 
		
		Roozena		
	 | 
	
		
			| 
				25.06.2012 08:08 -
				LED blinkry - zadní světla - C5 III
			 | 
		 
	 | 
	 
	
	
	  
	 	 | 
	
	Páč mi z nějakého prapodivného důvodu u 2x odeli árovky v zadních blinkrech, taxem se rozhodl nahradit vlákno polovodičem. árovky nejsou nahazené ádnýmy LED napodobenimami klasických árovek, páč a jsem viděl cokoliv na toto téma, tak to svítilo vdy na prd a z důvodu intenzity, nebo mizerného rozvodu světla.  
Za náhradu árovky jsem pouil 10W LED s vyzařovacím úhlem 120 Gr. LED je na tenkém chladiči (cca5mm) z nějakýho starýho chipsetu. páč je celá sestava celkem tenká, tak se vejde bez jakýchkoliv úprav těla světlometu, či základny mezi základnu a parabolu. Napájení je vyřeeno naletováním kabílků na rozvody v základně. Do cesty je jetě seriově vřazen výkonový odpor 1,8 Ohm/5W kvůli utopení přepětí palubního napětí (cca 14V) na co LED obyčejně reaguje velmi rychlým zamáváním. Celeý proces je bez problému revezibilní a výměna za obyč árovky je dílem chvilky.  
Palubní detekce prasklých árovek neregistruje nic mimo toleranci, tudí netřeba uívat přizpůsobovacích odporových zátěí. Chladiče se ohřejí a za nějakých 5min blikání na cca 40 Gr, co není absolutně mimo normu (účinnost LED je bohuel jetě dost pod 100%     ) 
Páč sem to předělával ve stavu dechberoucí nasranosti - právě dílem absence árovek do blinkrů (který jsem chtl původně jen vyměnit), taxem to ani neměl čas a chu fotit (někdy se k tomu dostanu)  
časově práce s dobrým vybavením a materiálem po ruce - cca 60min souhrně pro obě lampy 
Výsledek je dle mého názoru minimálně srovnatelný s původním stavem ( ne-li lepí ato zejména v jasové oblasti) Blinkr je samozřejmě díky okamité reakci LED "zřetelnějí" 
Nákuk zde -  
 
.link. 
 
točil sem to při normálnim denním osvětlení, aby byla patrná intenzita v běné situaci	 | 
	 
	
	  |  | 
	 
	 
 
 
			 |    |