Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: C5 X7 alias C5 III
del42sa
20.05.2012 19:47 - Re: C5 X7 alias C5 III
99
Darja napsal(a):
Podvozky má GM dobrý, neviděla bych to jako mínus, co se odpružení metalique týká. Alespoň insignie je teda na tom dobře. Samosebou 19"a 20" je už jízdní sebevražda.... Ale handling je dobrej...

Co se ponechání hydrauliky týká, to všechno bude vycházet z prodejních statistik a z nákladů na výrobu. Všechno hraje proti němu. Pokud skončí hydraulickej podvozek, opouštím řady citroenů. To je jasný. To je jako, kdyby mi v restauraci předělali stejky na tofu. Taky tam přestanu chodit...


Nejde o to že by Insignia měla špatný podvozek, to určitě ne. Jde o to že je extrémě těžká. Platforma Epsilon II patří k nejt잚ím ve své třídě. Stačí se podívat, kolik váží Insignia a porovnat s konkurencí.
V dnešní době je spíše trend váhu automobilů snižovat ne zvyšovat. I Peugeot 508 shodil nějaké to kilo oproti předchůdci. Prostě tím podvozkem by si Citroen C5 nijak extra nepomohl, nehledě ke ztátě jedinečnosti při případném opuštění hydrauliky. Rozhodně mi přijde platforma PF3 konstrukčně lepší (lichoběžníky v předu, víceprvek vzadu,hliník ), jediné co umí Epsilon II navíc oproti PF3 je montហpohonu 4x4, ale to by se mohlo u nové C5 řešit podobně jako u Peugeotu 508 RXH.

Spíše než postavit C5 na podvozku Insignie by mohlo PSA spolu s GM pracovat na zcela novém typu společné platformy, která by se dala použít jak pro vozy GM , tak pro Citroen, která by umožňovala montហhydrauliky a zároveň byla lehčí než Epsilon II/PF3. No a zatím by mohl Citroen bez zpoždění vydat nástupce C5 na původně plánové platformě BVH premium i s hydraulickým podvozkem

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator