18.05.2012 10:30 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
Take ventilátor mám po kontrole, i před vyčitěním vykazoval dobré hodnoty. Při rozběhu měl odběr 16A a pak v ustálených maximálních otáčkách měl odběr 7A. Nyní mi budou opravovat regulátor - měnit tranzistor v něm. Předpoklad je e to odelo opět kvůli konektoru... jde samostatně sehnat jako díl ? (Mám na mysli jen ten problémový dvou jazýčkový pro kabelá k ventilátoru - černý a červený silnějí kablíky, strana u regulátoru. Jeden z nich mi u spálil 2 regulátory...
Tak, ventilátor je opět na svém místě... ale ty ruce! Zlomený jak paragraf, ale dal jsem to tam bez pouití násilí za asi 15 minut. Kromě ji zmíněných věcí ( krytka pod volantem, koberec nad pedálem plynu, odehnutí plastu vedle pedálu plynu, konektor brzdového pedálu) jsem jetě oddělal drák kabele umístěný u vrchní části pylového filtru, zamáčkl (a drel) plynový pedál a pak vzniklým otvorem postupně nasouval, natáček a dal nahoru ventilátor...
Petře jestli zjistí obj.č. toho konektoru budu MOC rád za to!