Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
Jakub
16.05.2012 13:06 - Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
99
Dobré poledne, všem děkuju za příspěvky.
Jsem laik a prvně jsem tipoval převodovku. Před zveřejněním videa & dotazu jsem byl v KAPS/Kojetín, kde mi po 15min zkušební jízdě řekli, že to převodovka nebude. Tipovali to na poloosu nebo na silentbloky (motoru).
Zajel jsem do Hulína, kde ke své spokojenosti servisuju pravidelně. Vyměnili 2 silentbloky motoru, přesto se tento zvuk ozývá dál. Řekli mi, že bych to měl nechat, až se to "projeví víc", že jinak by se musela povyměňovat půlka auta. Taky neví.


Hanz 397 napsal(a):
seš si jistej,že ty zvuky dělá převodovka?

Vůbec ne. Původně jsem si to myslel, protože se ten zvuk ozýval při změně převodového stupně. Převodovka řadí dobře, nahoru, dolu, zpátečku, automat, manuální změna stupně - vše OK. Po studeném startu (1 z 5) je převodovka první minutu dost rozvážná, jakoby "tupá".


Hanz 397 napsal(a):
to kolísání otáček dělᚠty,abys to vyvolal,nebo to takhle dělá samo?

Já, abych v 1.800 otáčkách vyvolal ten zvuk. Nehoupe. Ten zvuk zní jako drnčení, rezonance, jako větrák, který se o něco zadrhne takové "kchrrr". Ten zvuk pozoruju vlastně od doby výměny oleje v převodovce (také Kaps). Ozývá se jakoby přímo přede mnou, ale to je těžkou soudit.


bubakkaja napsal(a):
A to se tam v te am6 nemeni nejaky filtr?Moje sice radi normalne ale radeji ho vymenim at mam pokoj.

Je tam filtr, ale "uvnitř", převodovka by se musela rozdělat. Proto při výměně oleje tento filtr neměnili.


tief napsal(a):
co vibrace ? pazvuky a vibrace dela hydromenic kdyz je pred/po smrti

Nic, co by stálo za řeč, auto se netřepe, nevibruje. Hydroměnič jsem tipoval, ale to by mi v Kapsu snad potvrdili a udělali bysme to.


tief napsal(a):