Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Ventilátor topení / C5 I / II
JirkaŘ
14.05.2012 16:46 - Re: Ventilátor topení / C5 I / II
99
Tak po téměř roce mám problém s ventilátorem opět zde. Na straně 12 tohoto vlákna popisuji co vše jsem loni udělal... a že nakonec těsně před dovolenou jsem koupil fungl nový regulátor otáček. A včera se ventilace nerozjela... Protože jsem si povšiml toho, že po koupi vozu mi dobíjení při jízdě ukazovalo téměř do 3/4 ... a od loňského roku mi dobíjení při puštěné ventilaci ukazovalo většinou jen přes 1/2, tak jsem usoudil že příčinou spálení regulátoru je příliš velký odběr ventilátoru. Od včerejška při nefunkčním ventilátoru dobíjení opět ukazuje téměř 3/4. Asi 10 - 15 minut jsem vytahoval ventilátor z jeho místa ven z pod palubovky, napomohlo mi ještě kromě věcí zde popsaných dát pryč spínač brzdového pedálu. Je to fakt jak tahat ježka z klece... mám podrápané ruky od plastů okolo toho, ale je venku !
Posílám fotky jak vypadá ventilátor... zaprášený, přestože měním pravidelně pylový filtr (co 40 000 km, naposled loni před 20 000km) Ventilátor nepíská, vůli nemá, řekl bych ale že jeho chod jak točím hřídelí je tužší - nemohu ale posoudit s jiným kusem... (rok výroby červenec 2004, najeto skutečných,nestočených 239 000 km)
Na konektoru regulátoru otáček je ten dvou pinový konektor v jednom místě opět šedívý, opálený. Co s tím? Dají se vyměnit přímo koncovky konektorů na kabelu? Myslím tím pouze tu "silovou" dvoupinovou co spojuje černý kabel s červeným k el.motoru ventilátoru. Konektor na vlastním ventilátoru a jeho připojení je v pořádku.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator