O tom to celý je. Můete si ve městě a nebo na okreskách při hustým provozu vypálit očima díry do displaye na ukazateli okamitý spotřeby a stejně se nedostanete do přijatelných čísel. Ale kdy vyjedete na plynulou cestu bez akcelerací, brdění, zastavování a rozjídění, nestačíte se na konci cesty divit, jak nízkou spotřebu jste dosáhli. A nemusí to být loudání. Plynulá dálnice do 110km/h dokáe apetit auta pěkně zkrotit. Vyí rychlosti se taky nedosáhne zadarmo a plynulá jízda přes 150km/h si cucne z nádre i dvojnásobnou dávku ne ta samá cesta o 50km/h pomaleji. Spotřeba s přibývající rychlostí neroste úměrně, ale mnohem rychleji. Podobnou neúměru, tentokrát s výkonem, nedávno předvedli v Top Gearu u Bugatti Veyron Super Sport. Aby dosáhli zvýení max. rychlosti asi o 20km/h, museli navýit výkon motoru o 200 koní.