Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Jízda v C5 III
Roozena
01.04.2012 09:07 - Re: Jízda v C5 III
99
Jak jsi tu poznamenala vlastnost H3+. Tohle totiž dle mého názoru přesně to, co je deviza tohohle auta. Cák kastle, chromové lištičky, konkávní okno, vymazlený světla... to je vše na očích, lidem se to líbí či ne, ale to hlavní je v tichosti schovaný... To co dovede H3+ je něco, kam se podvozek konkurence prostě nemá šanci dotahnout. Četl jsem jakési recenze nějakého rádoby pisálka stran jízdních vlastností C5III s H3+, kde je srovnával se Superbem/Passatem a že prej je to praktcky stejné. Ano - pokud se budu mrcasit na parkovišti před Tescem a hrát si na chytrýho, ale na okreskách je to, jak když auto jede na kolejích (pochopitelně to chce kloudný pneu a auto trochu v ruce) Pak se stane přesně to, k čemu by pan redaktůrek došel patně taky, kdyby nebyl leenej a protah auto právě tímto typem silnice - Superb sice může soupeřit motoricky - pravda je taková, že i na mě stejná motorizace a výkon působí v podání Supa agilněji v jeho prospěch, ale přijde technický terén, kde je zapotřebí trochu víc, než jen hamtat na plyn a ze supa se rázem stane rozhoupaná bárka, která má pramálo šancí udržet se na silnici při stejném rytmu, jakého je schopna dosáhnout C5 a to ještě při velmi slušném komforu jízdy, páč, co je zajímavý (a nedovedu si to vysvětlit) i v případě svižnější jízdy, kdy se H3+ rozhodně nefláká je ještě podvozek schopen filtrovat nerovnosti a jízda je stále vcelku komfortní. Je tu cítit opravdu tecnicky dokonalý systém, který není jen nějaký "pokus", jak nalákat zákazníky. Škoda těch případků s 1,6 Hdi...
Je to jak kevlar pod sakem. Na venek nic nepoznáš, ale jaxe začne střílet, rozhodně nebudeš první, kdo pujde k zemi...

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator