jruze
|
15.02.2012 05:49 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
|

|
vilous napsal(a): Díky oběma za reakce, ale ji dávno jsem zjistil, e v počínání počítačů nelze vdy hledat sebemení logiku. Třeba Antpollution hláka ( v tomto vláknu i podobném) je často spojena s hlákou o chybě ASR/ESP a vazba mezi spalováním nafty a řízením podvozku je opravdu vzdálená. Navíc jsem si v tomto vláknu přečetl,e pár lidem tuto hláku se podařilo smazat otevřením a zavřením nádre, co jsem včera té učinil, tak to můe být i tím.
Navíc hláka spojená s vypnutým zahřívání nafty má aspoň vzdálenou logiku (narozdíl od citovaných jiných)- počítač si můe myslet, e při nevyhřívané naftě nemusí docházet k jejímu správnému spálení a tedy znečití ovzduí - ale jak to hoi naprogramovali samozřejmě nevíme.
Funkce ASR/ESP je přímo závislá na funkci řídící jednotky a pokud jednotka motoru zaznamená nějakou anomálii tak by nemusela správně zajistit funkci těchto systémů a proto je vyřadí z činnosti a nahlásí veobecnou chybu jak motoru tak ASR/ESP - pokud je to vyvoláno jen jako přechodné tak se vechny tyto funkce automaticky obnoví,ale naprogramováno je aby počítač určitou dobu signalizoval závadu i kdy se u nevyskytuje . Takté se systém po nějaké době nebo třeba po otevření dveří automaticky překontroluje celej proto pokud je závada aktivní se třeba po otevření dveří vypíou vechny závady které v ten moment existují. |
| |
| |