Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Zaseklý plyn u 1.8 16V, r.v. 2002
Rosta
07.02.2012 22:39 - Re: Zaseklý plyn u 1.8 16V, r.v. 2002
Za?iato?n?k
Ahoj, psal jsem to do vlakna LPG, protoze jsem si myslel, ze to ma souvislost s plynem (tvrdili to v servisu), ale nejspis to tak nebude. Deje se nam to same, auto v tech mrazech ted po zhruba 20 minutach jizdy zacne samo zrychlovat az pres 6000 otacek na volnobeh a skoro to nejde ubrzdit. Jednou se mi to umoudrilo po chvili odstaveni a nekolikerem nastartovani u benzinky, v servisu nasli vodu u klapky plynu a vycistili. Podruhe nechalo za dva dny pritelkyni ve stychu na ceste do prace a to uz jsme ho do servisu radsi odtahli. Opet led u klapky.

Puvodni myslenka byla, ze spalovanim LPG vznika trochu vodni pary a ta se diky EGR dostava zpet do sani a mrzne. Ale to bych byl jediny plynar s touhle zavadou. Taky jsme meli zpuchrelou hadicku odvetrani motorove skrine, dali nam tam jinou, bilo-pruhlednou. A ted po chvili jizdy je videt, jak v ni kondenzuje voda. Pry se odparuje z oleje (vymenen ted v listopadu) a vubec to co zkondenzuje ve skrini motoru a nema to spojitost se spalinama. A odvest tu hadicku pod auto pry zmeni pomery v motoru a nemam to delat. Jak se te vody zbavim? Nebo vzdycky, kdyz bude mrznout, se ta klapka zasekne a my budeme muset do servisu?

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator