Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Problematika a funkce EGR
duff74
12.01.2012 10:48 - Re: Problematika a funkce EGR
99
Roozena napsal(a):
Z principu - pokud je EGR K.O. a zůstal zablokován v poze "OPEN", pak je rozhodně lepší řešení jej zaslepit, pokud se uživatel nerozhodne pro výměnu, což je vzhledem k ceně a možným problémů do budoucna vcelku pochopitelné. V tomto režimu totiž m otor produkuje tolik CO2 a sazí, že si to steží dovede představit i paní Kateřina v horrorvém snu. Navíc právě tento stav vede k zadělání na nemalé problémy v podobě zanesení výfukévé cesty, turba, případně FAPu (je-li) Motor dostává kouř, přehřívá se spalovací prostor a řere vlastní srágory... Pokud je EGR K.O. a zůstal v poze "CLOSE" - a diagnostika to nepozná, tak to nepozná ani uřivatel a klidně s tim může jezdit leta, aniž by něco poznal, páč na emisích se to opravdu, ale opravdu nijak neprojeví, nebo metodika měření z principu měří exhalace za podmínek, kdy je EGR programově "CLOSE". asi tak... Opět podotýkám - můj názor, nikoli dogma...
A opět podotýkám - je to technická diskuze, nikoli filosoficko-politicky osobní... to jen na okraj, aby se to nemuselo zase mazat...

Nevím jak na Citroenu, ale třeba u Zafiry bylo k zaslepení EGR nutné aby byl funkční, tzn. že nesměl být zaseklý v jakékoliv poloze. Vyčistil se, normálně se zavíral, otvíral, jen bylo záslepkou zabráněno aby přes něj chodili spaliny, tudíž se nezanášel a vydržel věky. Pokud se zaslepil mrtvý EGR házelo to chybu, protože ECU poznala, že se pod napětím nehýbe. Takže ti kdo měli EGR KO si sehnali nový funkční a záslepku si vyrobili, nebo si ji koupili orig. u Opla.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator