Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Problémy s topením v C5 II - klapky
Roozena
11.01.2012 17:24 - Re: Problémy s topením v C5 II - klapky
99
Jen taková vsuvka - eliminace síly motorku vřazením odporů do napájecích větví vinutí nepomůže, respektive může napáchat celkem potíže, páč detekce krají polohy na principu rapidního zvýšení odběru proudu nebude v tomto případě fugovat, nebo se díky vřazenému odporu proud dostatečně nezvýší a ovládací logika si bude myslet, že je klapka stále někde na cestě k dorazu a nevypne napájení motorku... Elelktronicky je to řešitelné snad jen tak, že se na vnejší hřídelku nalepí reflexní proužek a nainstlaují se dvě mikro opto IR závory a jednoduchá logika, která po seprnutí závory na okamžik vyzkratuje relátkem napájení, čímž se zvýší odběr přesně tak, jako by motor dojel na doraz. Logika ventilace si bude "myslet", že je motor v krajní poloze, čímž prakticky bude (respektive nepatrně před) a nebude docházet k namáhání dorazů. Nicméně - jen teoretizuji, páč jsem to rozebraný neviděl a netušim, jetli je tam dostatek míst na instlaci IR gate, ale skoro bych se divil, kdyby me, páč se děají opravdu miniaturní... je to jen třá nápad k uvažování a nic slošitého na realizaci. Jak jsem tak viděl a dovolím si posoudit - rozhodně jednodušší, než kuchat palubku a jednotku ventilace...

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator