vilous
|
18.11.2011 06:50 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
|

|
Výjimečně nesouhlasím s jumep, e pravděpodobnost poruchy elektroniky nového auta je velmi nízká. Pracuji ve francouzské firmě a C4 jsou tu pro běný lid a C5 jako manaerský vůz. A skoro u vech C5 byl nějaký elektrický hokej hned u nového. Třeba ze 3 nových C5-III dva dojely z autosalónu k pumpě přes ulici a u je nikdo nenastartoval. Chtělo to prý celkový restart SW. Zda lo o chybu nějakých předepsaných operací výstupní kontroly nebo prodejního servisu samozřejmě nemohu posoudit.
Obecně graf poruchovosti jakékoli techniky v čase má tvar vany. Začíná na velmi vysokých hodnotách a rychle téměř kolmo padá téměř k nule, pak drí vyrovnané dno a po nějaké době začne lineárně stoupat.
Ty počáteční vysoké hodnoty jsou způsobeny vadnými díly, vadnou montáí a projeví se skoro hned. Take (co větinou netuí spousta lajků) nejporuchovějí je NOVÉ auto. Větinu kryje záruka, ale majitel tím zabije čas, nervy a i trochu těch peněz. Nejlepí auto je tak kolem 50000, na kterém byly prováděny vechny předepsané úkony a majitel s ním nejezdil do Dakaru. Je lehce zajeté, bývalý majitel si s ním uil vechny výe popsané problémy a stojí zhruba polovic. V momentě lineárního nárůstu kiksů je potřeba se toho rychle zbavit. Pozor - mám na mysli nečekané vady, ne to, e se něco po nějaké době prostě opotřebuje. |
| |
| |