Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Automatická převodovka AL4 v C5 I/II
djudas
14.11.2011 14:17 - Re: Automatická převodovka AL4 v C5 I/II
Za?iato?n?k
Zdravim, jsem tady na foru novy a pisu protoze moc nevim kdo by me mohl trosku poradit s problemy, ktere me postihly.

Poridil jsem si C5 2.0i s automatem v plynu. Auto se me libilo, ale neznam moc C5-tky a asi jsem nevybral uplne nejlepsi kus. A mozna se nechal pekne napalit autobazarem, kterej me ji prodaval. Moc lidi co C5tky znaji jsem neznal, tak jsem vzal jen zname, kteri alespon auto mohli malinko prohlednout. Moc potizi jsme na aute nevideli, a tak jsem ho vzal.

Co jsem ho dovezl, zacala se obcas objevovat hlaska "Automatic gearbox failure". Ta se zacala objevovat casteji a casteji, a po case se zacala pridavat rana v prevodovce a prevodovka se pokazde prepla do nouzoveho rezimu. Po zahrani se ten problem jiz neobjevil. Takze stacilo po teto zavade jen vypnout zapnout klicek, a auto jelo dal. Na diagnostice nikdy nic nebylo videt a zadna chyba se neukazovala. Tak jsem to ze zacatku prisuzoval nejakemu cidlu.

Nakonec jsem dal tedy auto do autorizovaneho servisu v Plzni (Letna), aby konecne zjistili proc se to deje. Rekli ze diagnostika hlasi problem s nejakymy hydroventily, ze jsou tam dva a ze me je vymeni. Po jejich vymene, a udajnem serizeni ovladani prevodovky (pry se to musi pokade spravne seridit) se deje jeste horsi problem. Servis me tvrdi ze to tam bylo spatne sestelovane a ze to mohlo byt sestelovane jen tak na oko a to mohlo zpusobit vsemosne problemy. Jako ze by byl zarazene jeden stupen nebo co a druhej napul a tak. Moc se me tomu nechce verit.

Kazdopadne ted rikaji ze je problem opacny. Auto pry jede za studena, ale jakmile se zahreje, tak pry nema zadny tah a nejede vubec. Jako by pry prokluzovaly lamely. Nechaval jsem menit olej pred touto opravou (daval jsem tam origo Citroenacky) a nechaval jsem kontrolovat hladinu v autoriz. servise jestli je vse v poradku. Ted rikaji ze maji pocit ze citi spalene lamely. Nevim jak moc smrdi olej pokud jsou lamely spalene, ale neprislo me ze by smrdel vyznamne jinak nez ten origo co jsem tam nechavasl davat.

Servis uz ted nechce dal nic delat, ze na to pry nejsou zarizeni aby dokazali zjistit co to muze byt a jak to opravit. Zaroven si nejsem jist, jestli me jen neoblbuji, ze tam neco udelali spatne a ted zkousi jestli si to vezmu zpet. Kazdopadne ja jsem v situaci, kdy mam auto se kterym ujedu tak kilometr.

Dokazali by jste me prosim nasmerovat co by mohlo takovehle veci spusobit, pripadne nasmerovat na nejaky servis, ktery automatum opravdu rozumi? Marne jsem doufal ze autoriz. servis by si mel vzdy vedet rady. Jedine co me ted nabizi je nova nebo repasovana prevodovka.

Dekuju za jakekoliv rady nebo pomoc.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator