Lubo74
|
08.11.2011 22:02 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
|

|
Mikra napsal(a): Tak nevím, proč by při malým nájezdu měl ropák mít větí náklady? Při 7 a 8 tisících km ročně to vypadá na olej s filtry tak jednou za tři roky a kdy teda tak málo najezdí, tak ani nic neopotřebuje a nic taky neodejde. Tak o jakých nákladech je řeč? Přesně jsi vystihl podstatu. Ropáci mají vyí náklady na servis, protoe víc najezdí. A to proto, e kdo hodně jezdí, tak kouká po naftě, protoe ta to líp snese a dýl vydrí. Mýtus, e nafta se vyplácí jen při velkým ročním nájezdu je nesmysl. Obzvlá v případě, e ojetých C5 v dieselu je víc a mají moná nií pořizovací cenu ne benzíny. A dnes u ani nový nafáky nejsou vdycky draí ne benzíňáky. Kdyby lo o otázku krátkých tras, tak bych mohl souhlasit, ale malý roční nájezd opravdu není důvodem k NEpořízení diesela.
Kdy budu kupovat ojetou naftu tak musím počítat e má najeto víc jak benzín. Nikdo neprodává auto po generálce. Take stačí e odejde vstřik,čerpadlo,dvouhmoák nebo turbo a pří tak malém nájezdu je kouzlo nafty je v pr...! |
| |
| |